Πως κάνω καταχώρηση

  1. Homepage
  2. Πως κάνω καταχώρηση

Μέσα σε λίγα βήματα θα μάθετε τον τρόπο για να καταχωρηθείτε, ώστε να συμπληρώσετε το

προφίλ σας, να δημιουργήσετε την ομάδας σας, να γράψετε τα  άρθρα σας, να διαχειριστείτε το προσωπικό σας Online Booking,  να συμμετέχετε στο forum, να απαντάτε σε ερωτήσεις επισκεπτών κ.α. 

Για την Δωρεάν Καταχώρηση 60 ημερών επιλέξτε το πακέτο Δωρεάν Καταχώρηση 


Επιλέξτε Πακέτο


Δημιουργήστε λογαριασμό και έπειτα επιλέξτε το πακέτο που σας ενδιαφέρει, 

αριστερά στην ενότητα πατώντας  Invoices & Packages


Επιλέξτε το πακέτο που σας ενδιαφέρει και συμπληρώστε τα στοιχεία σας

Για την Δωρεάν Καταχώρηση 60 ημερών επιλέξτε το πακέτο Demo 60 Days 


Τώρα μπορείτε να χτίσετε ολοκληρωτικά το προφίλ της επιχείρησης σας ή της δραστηριότητας σας.

Από τον λογαριασμό σας επιλέξτε Profile Settings


Ανεβάστε το λογότυπο σας – το banner που θέλετε να εμφανίζεται

και φωτογραφικό υλικό της επιχείρηση  ή της δραστηριότητα σας.


Εάν η κατηγορία που επιλέξετε έχει  και υποκατηγορίες μπορείτε να επιλέξετε όσες ταιριάζουν

στο προφίλ της επιχείρησης ή της δραστηριότητας σας


Συμπληρώστε τις βασικές πληροφορίες σας.


Κείμενο Παρουσίασης 


Συμπληρώστε τα Social Media


Συμπληρώστε τις διακρίσεις & τα Βραβεία σας.


Συμπληρώστε τους τίτλους εκπαίδευσης και πτυχίων 


Συμπληρώστε την εργασιακή σας εμπειρία-προυπηρεσία 


Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τιμοκατάλογο υπηρεσιών

(Προσθέστε όσες υπηρεσίες θέλετε, π.χ. συνεδρία ή μασάζ κτλ.)


Συμπληρώστε τις ξένες γλώσσες που γνωρίζετε με τις οποίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες.


Συμπληρώστε τα συνεργαζόμενα με εσάς ασφαλιστικά ταμεία.

(Εάν δεν συνεργάζεστε με κάποιο αφήστε το κενό)


Αντιγράψτε και κάντε επικόλληση την διεύθυνση (url) από το βίντεο σας


Συμπληρώστε μια διεύθυνση που μπορούν να σας επισκεφτούν

Πατήστε UPDATE για να ολοκληρωθεί η καταχώρηση σας.


 

Επιλέξτε Privacy Settings για να εμφανίσετε δημόσια τα στοιχεία επικοινωνίας σας ”πατώντας επάνω στο Private θα μετατραπεί σε Public” 


Για να ενημερώσετε τους επισκέπτες για το Ωράριο λειτουργίας σας

πατήστε My Schedules και συμπληρώστε ανάλογα,

μετά πατήστε UPDATE


Η πλατφόρμα μας παρέχει πρόγραμμα On-line κρατήσεων.

Δημιουργήστε το γρήγορα και εύκολα ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες


Πατήστε αριστερά από την μπάρα επιλογών την κατηγορία Booking Schedules

Δημιουργήστε πρώτα τις κατηγορίες υπηρεσιών που θέλετε πατώντας Add Category

(π.χ. “Συνεδρία” “Ραντεβού” “Μάθημα Yoga” “Retreat” ”Μασάζ” κ.τ.λ.)


Πατήστε ADD SERVICE  επιλέξτε την κατηγορία, εξηγήστε για τι πρόκειται και ορίστε το ποσό.

Πατήστε Update now.


Πως καταχωρούμε τις ημέρες και τις ώρες εργασίας:



Συμπληρώστε τον τίτλο κράτησης (π.χ. Συνεδρία), την έναρξη και το τέλος της ημερήσιας εργασία σας, πόση ώρα κρατάει μια συνεδρία, ένα ραντεβού, μια εκπαίδευση κ.τ.λ. και σημειώστε εάν θέλετε πόση ώρα θέλετε να αφήστε κενό μεταξύ των κρατήσεων. Επαναλάβετε το ίδιο για όλες τις ημέρες. Δείτε το παρακάτω παράδειγμα… 


Για συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες επαναλάβετέ τα παραπάνω βήματα , ενεργοποιήστε το και απενεργοποιήστε το οποιαδήποτε στιγμή θέλετε εσείς από την επιλογή

Enable Appointment / Disable Appointment 


Ρύθμιση των απαντητικών email που θα πηγαίνουν στον πελάτη σας


Πατήστε στο Booking Settings 

Αν θέλετε να εμφανιστεί στους πελάτες ένα μήνυμα

όσο βλέπουν πότε είναι διαθέσιμες οι κρατήσεις συμπληρώστε το παρακάτω πεδίο


 Αφήστε ένα ευχαριστήριο μήνυμα για να εμφανιστεί μετά την επιβεβαίωση της κράτησης.                                                                 

 Π.χ. Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την επιχείρησή μας, το ραντεβού σας επιβεβαιώθηκε.


Ανεβάστε ένα λογότυπο ή μια εικόνα έως 200 x 200 pixels

ώστε να εμφανιστεί μετά την επιτυχημένη κράτηση στο email του πελάτη σας.


Σημειώστε το μήνυμα που θα θέλατε να εμφανίζεται

στο email του πελάτη σας μετά από επιτυχημένη κράτηση.

(ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν αλλάζουμε τα αυτόματα %κείμενο%) 

Εάν το αλλάξετε δεν θα αποσταλεί email ενημέρωσης


Σημειώστε το μήνυμα που θα θέλατε να εμφανίζεται

στο email του πελάτη σας μετά από αποτυχημένη κράτηση.

(ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν αλλάζουμε τα αυτόματα %κείμενο%) 

Εάν το αλλάξετε δεν θα αποσταλεί email ενημέρωσης


Σημειώστε το μήνυμα που θα θέλατε να εμφανίζεται

στο email του πελάτη σας μετά από δική σας έγκριση της κράτησης.

(ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν αλλάζουμε τα αυτόματα %κείμενο%) 

Εάν το αλλάξετε δεν θα αποσταλεί email ενημέρωσης

Πατήστε UPDATE για ολοκλήρωση και αποθήκευση




Δημιουργήστε την ομάδα σας μέσα στο προφίλ σας.

Η ομάδα σας θα είναι prive και θα μπορεί να βλέπει τις δημοσιεύσεις σας, τα άρθρα σας, τα events και ότι άλλο θέλετε να μοιραστείτε καθημερινά ή ακόμα και να γράψουν μια κριτική για τις δραστηριότητες σας.

Πατήστε στο Manage Teams, δεξιά επάνω πατήστε Send Invitation Now, σημειώστε το email που θέλετε να προσκαλέστε στην ομάδα σας, γράψτε ένα κείμενο πρόσκλησης και πατήστε στο INVITE NOW.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Κάθε φορά μπορείτε να στέλνετε πρόσκληση σε ένα email


Μπορείτε να συμμετέχετε στο forum μας πατώντας στο Go To Forum Profile και απαντήστε σε όποια ερώτηση επισκέπτη πιστεύεται πως μπορεί να φανεί χρήσιμη 


Αρθρογραφήστε 

Πατήστε στο Manage Articles, Add new Articles , σημειώστε τον τίτλο του άρθρου σας, το κείμενο,

λέξεις κλειδιά τις οποίες συσχετίζονται με το άρθρο (μέχρι 8),

ανεβάστε μια φωτογραφία και πατήστε Submit Articles


Δείτε τα στατιστικά στοιχεία της καταχώρηση σας πατώντας στο My Profile

Δείτε την ημερομηνία λήξης του πακέτου σας ή αγοράστε ένα πακέτο πατώντας στο Invoice & Packages

(Κάθε φορά που αγοράζεται ένα πακέτο προσθέτονται οι ανάλογες ημέρες)